Przydatne dla firm:
- program do mailingu
- antywirus dla firm
- programy księgowe dla firm

Menu:
- aktualności
- kontakt
- regulamin
- przedruk artykułów
- współpraca

Wortal e-biznesu:
- biznes oferty B2B
- forum
- e-marketing
- pik
- projektowanie stron
- zarabianie przez internet
- zarządzanie czasem

Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Własna Firma:
- jak zalożyć firmę

Zaprzyjaznione serwisy:
- hosting dla firm
- wizytówki internetowe

Przyślij newsa:
Informacje prasowe przesyłaj na adres info(malpa)krei.pl


 





 
Edukacyjne Pakiety Promocyjne w tym pakiet e-biznesowy zobacz


 
>>>pobierz<<<
darmowe
ebooki


pobierz pdf


pobierz pdf



15.09.08 - Dziewczyny lubią fajne końcówki!
 
Końcówka, którą lubią słowiańskie dziewoje, końcówka pożądana przez Europejki, czy końcówka uwielbiana przez prawdziwe telemaniaczki… Grupa Adweb startuje z akcją, której motywem przewodnim jest prowokacyjne stwierdzenie, że „dziewczyny lubią fajne końcówki”. Kampania przygotowana została na potrzeby 2BE.PL – marki wchodzącej w skład Grupy Adweb, która zajmuje się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych.
Na potrzeby akcji pod adresem Ma href="http://www.fajnekoncowki.pl">www.fajnekoncowki.pl uruchomiony został mini-serwis. Najpopularniejsze domeny internetowe zostały tam poddane humorystycznej analizie, dzięki której internauci mogą dowiedzieć się „jakie końcówki lubią dziewczyny”.

- Nie mieliśmy dotąd w Polsce przykładu kampanii, która traktowałaby domeny internetowe z lekkim przymrużeniem oka - mówi Katarzyna Gruszecka, specjalista ds. rozwoju produktu z 2BE.PL (http://2BE.PL). - Z naszych obserwacji wynika, że domeny są wciąż dla wielu osób dosyć tajemniczym zagadnieniem. Mamy w związku z tym nadzieję, że akcja „Dziewczyny lubią fajne końcówki” zainteresuje przede wszystkim tych, którzy na co dzień nie interesują się tematyką domen. Natomiast dla tzw. „domainerów”, czyli osób zajmujących się handlem domenami, stanie się ona ciekawym humorystycznym akcentem - dodaje.

Jesienna kampania Grupy Adweb zasięgiem obejmie m.in. wybrane portale społecznościowe, biznesowe oraz IT.

*****
2BE.PL jest częścią agencji interaktywnej Grupa Adweb. Specjalizuje się w dostarczaniu firmom kompleksowych rozwiązań hostingowych, rejestruje domeny z ponad 120 krajów oraz umożliwia zaistnienie i sprawne funkcjonowanie w Internecie.
 
 



11.09.08 - Internetowy milioner - szkolenie
 
Zacznij żyć tylko i wyłacznie ze swojego ebiznesu!

O tym jak stworzyć od zera mały e-biznes, który w czasie krótszym niż 5 lat pozwoli Ci zarobić pierwszy milion dowieszsie na Szkoleniu Piotra Majewskiego. który zdradza sekrety swoego sukcesu.

Więcej dowiesz sie na stronie szkolenia: 05.09.08 - Adseo.pl jednym ze sponsorów Hackfest!

 
Uczestników wrześniowej imprezy zorganizowanej przez Netguru - firmę specjalizującą się w projektowaniu i tworzeniu aplikacji internetowych - czeka sporo nagród. Fundatorem jednej z nich jest Adseo.pl – firma zajmująca się pozycjonowaniem i reklamą w wyszukiwarkach.

Maraton Programistyczny - Hackfest - to impreza organizowana przez Netguru już na początku września, podczas której zadaniem uczestników będzie wykonan (...)
 
 



26.08.08 - Pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć?
 
Czy można umeblować pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć myszką? W dobie Internetu jest to możliwe. Od kilku dni w Sieci dostępna jest strona Black Red White, dzięki której, w ramach kampanii „Szkoła 2008”, każdy rodzic, nie ruszając się sprzed komputera, może zaprojektować idealne pomieszczenie przeznaczone do nauki bądź zabawy. Za kreację witryny odpowiedzialna jest agencja interaktywna Grupa Adweb.

(...)
 
 



15.07.08 - Pomyśl jak milioner! - KONFERENCJA
 
W imieniu organizatora Kamila Cebulskiego, chciałem wszystkich serdecznie zaprosić na konferencję "Myśleć jak milionerzy".

Konferencja ta to doskonała okazja do poznania spotkania wielu aktywnch osób zajmujących się biznesem (przede wszystkim ebiznesem). Rzecz jasna nie tylko wśród wykładowców, ale także wśród uczestników.

W tym roku konferencja odbyła się już w czterech miastach: Warszawa, Łódź, Gdańsk, Szczecin. A w (...)
 
 



Najlepszy Hosting w e-miescie!





15.07.08 - BusinnessLite - już w sieci
 
Nowy elektroniczny magazyn już w sieci... jestem właśnie po pobierznym przeglądniećiu gazetki. I powiem szczerzę całkiem Ciekawe :)

Polecam w szczególności przeczytać wywiady, m. in. z właścicielem GPS24.pl

BussinessLite
 
 



06.06.08 - Rewolucja w kredytach przez internet
 

Nareszcie ktoś porządnie wykorzystał możliwości internetu i w celach finansowych. Już nie przeglądamy ofert... już nie przeszukujemy ofert, wystarczy nam jedna oferta, jedna oferta którą sami złożymy...

Wystarczy, ze złożymy ta ofertę w serwisie aukcji kredytowych.

(...)
 
 



09.05.08 - Cybersquatterzy kontratakują
 
Wydawać by się mogło, że problem cybersquattingu oraz żądania okupu za przekazanie domeny zawierającej znak handlowy, wraz z zaostrzaniem i uszczegóławianiem prawa, odchodzi powoli do lamusa. Jak się jednak okazało, domeny IDN stały się dla wielu „porywaczy trademarków” nową niszą na rynku, dzięki której próbują zarabiać na nazwach nawiązujących do znanych marek.

Domeny z polskimi znakami diakrytycznymi nie okazały się wielkim sukcesem – do kwietnia 2008 r. w naszym (...)
 
 



09.05.08 - Milion adresów w polskiej sieci
 
6 maja o godzinie 11.51 zarejestrowana została milionowa domena z końcówką .PL. Pokonaliśmy tym samym barierę, która jeszcze nie tak dawno wydawała się odległym punktem na horyzoncie. Milionowa nazwa domeny to galeria.radom.pl.

Od pewnego czasu również Polacy doceniają możliwości wynikające z posiadania własnego i niepowtarzalnego adresu internetowego. W ostatnich miesiącach nastąpił gwałtowny skok tempa rejestracji nowych (...)
 
 



30.04.08 - Co czyha na konsumenta w sieci, czyli kilka uwag o bezpieczeństwie e-zakupów
 
Dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce jest kwestią bezdyskusyjną, z roku na rok rosną przychody sklepów internetowych i platform sprzedażowych. Z drugiej strony e-konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw, coraz większą wagę przywiązują też do bezpieczeństwa wirtualnych zakupów. Stanowi to olbrzymie wyzwanie dla nowo powstających sklepów czy też platform sprzedażowych typu Handelo.pl, które chcąc zaistnieć na rynku muszą stale oferować swoim klientom najnowsze rozwiązania z zakresu bezpiec (...)
 
 



Starsze wiadomości

archiwum wczesniejszych newsów:
[0][1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22]