Rollup, czyli skuteczny sposób na promocję firmy

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, jak ważna jest skuteczna reklama. Możliwości i sposobów na reklamę biznesu jest dziś wiele. Wśród nich są i takie, które przynoszą oczekiwane efekty od dawna. Mowa tu choćby o rollupach. Warto wiedzieć czym się charakteryzują i dlaczego warto je stosować.

Czym jest rollup?

Rollup jest jednym z rodzajów reklamy zewnętrznej. Zwykle składa się z takich elementów jak plansza reklamowa, kaseta z systemem rolującym, listwa zaciskowa oraz wysięgnik. System rozkładania i składania rollupa jest bardzo prosty i trwa to zaledwie chwilę. Po rozłożeniu rollupy reklamowe zwykle mają wysokość ok. 2 metrów. Dzięki temu są bardzo dobrze widoczne nawet z dalekiej odległości.

Zalety stosowania rollupów

Rollupy cieszą się dużą popularnością w zakresie działań reklamowych i promocyjnych. Firmy często je wykorzystują z kilku powodów. Po pierwsze, cechuje je bardzo łatwy montaż. Wystarczy chwilą i jeden ruch ręką. Po drugie, taka reklama jest odpowiednio zabezpieczona. Wszystko dzięki metalowej kasecie, która zabezpiecza rollup przed ewentualnymi uszkodzeniami. Po trzecie, rollupy reklamowe są bardzo poręczne w transporcie. Po złożeniu rollup zajmuje bardzo mało miejsca. Można go zatem bez problemu przenosić z miejsca na miejsce. Tym bardziej, że rollupy są dość lekkie. Wspomnieć trzeba także o możliwości wymiany planszy reklamowej jeśli zajdzie taka potrzeba, np. po zakończeniu akcji promocyjnej i przed rozpoczęciem nowej. Oznacza to, że nie ma potrzeby ponoszenia kosztów związanych z zakupem nowej kasety.

Zastosowanie rollupów reklamowych

Jak wspomniano, rollupy to bardzo popularna forma reklamy zewnętrznej. Wynika to z tego, że rollupy reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Najczęściej wykorzystuje się je podczas różnego rodzaju wydarzeń. Mogą to być konferencje biznesowe, eventy, targi, kongresy, szkolenia czy spotkania biznesowe. To jednak nie jedyne miejsca, w których można ustawić rollup. Bardzo dobrze sprawdzi się także w biurze czy placówce handlowo-usługowej. Można go także ustawić przed placówką. Będzie w ten sposób przykówał uwagę potencjalnych klientów.

Koszt zakupu rollupa

Warto podkreślić, że koszty rollupa nie są wysokie. Zwykle jego cena zamyka się w kwocie 200 zł. To sprawia, że rollup jest nie tylko skuteczną, ale i tanią firmą reklamy. Biorąc pod uwagę, że kasetę rollupa wykorzystać można wielokrotnie, to koszt jego zakupu jest naprawdę niski. Nie może zatem dziwić, że tak wielu przedsiębiorców decyduje się właśnie na ten nośnik reklamy.

Redakcja ebiznes.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *