Opakowania z nadrukami – dlaczego warto zainwestować w tę formę promocji?
Data publikacji 10 stycznia 2022Istnieją różne sposoby na to, by dotrzeć do klientów. Jedne są lepsze, drugie gorsze, lecz najważniejsze w tym wszystkim jest to, by dopasować przekaz reklamowy do grupy docelowej. Równie istotne jest to, by w jakiś sposób zaskoczyć klientów! Świetnym przykładem opakowania z nadrukiem indywidualnym – promocja plus coś miłego dla odbiorcy!
Opakowania z nadrukami – nie tylko w branży gastronomicznej
Wiedzą o tym doskonale sprzedawcy jedzenia na wynos, którzy dostarczają swoje pyszne posiłki w opakowaniach z nadrukiem. Tak to przynajmniej powinno wyglądać w większości przypadków, gdyż dzięki znakom rozpoznawczym baru czy restauracji, jak logo, hasło, rysunek itd. zapamiętujemy daną markę, więc istnieje duża szansa, że ponownie złożymy zamówienie w takim miejscu.
Jeśli posiłek dotrze w papierowej torbie bez nadruku, to na pewno jest mniejsze prawdopodobieństwo, że znów zamówimy jedzenie w tym samym miejscu. To dlatego, że jesteśmy wzrokowcami i lepiej zapamiętujemy przekaz graficzny. Ale o tym powinni pamiętać nie tylko właściciele firm gastronomicznych, bo opakowania z nadrukami są przydatne w każdej innej branży.
Opakowania z nadrukiem – ogromny wybór wzorów i kształtów
To z jednej strony świetny pomysł na to, by przyciągnąć uwagę klientów, z drugiej – wręczyć coś wyjątkowego swojemu współpracownikowi czy partnerowi biznesowemu. Odpowiednie, stylowe opakowanie sprawdzi się tu świetnie, a nasz miły gest podziękowania zostanie odebrany jeszcze bardziej pozytywnie. Oferowane są opakowania w różnych kształtach i wielkościach, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Nie ma problemu, by zapakować różnego typu prezenty – nie tylko te, które mają regularne kształty, ale też inne, na przykład artykuły w kształcie sześcianu czy podłużne towary.
Dostępne są też płaskie pudełka ze zdejmowaną pokrywą, opakowania na butelki i wiele innych. Do wyboru, do koloru, lecz pamiętajmy, aby przed zakupem sprawdzić wymiary produktu, który chcemy zapakować, dzięki czemu zawartość będzie idealnie pasowała do opakowania.
Niskie koszty, ogromne korzyści
Opakowania z nadrukiem są wspaniałą opcją pod wieloma względami, także ze względu na niskie nakłady finansowe, które trzeba włożyć w ich produkcję i zakup. Ta forma promocji nie wpłynie więc w sposób znaczący na budżet firmy. To forma inwestycji, która zwróci się szybko – w formie darmowej reklamy. To niezwykle łatwy sposób na to, by dotrzeć do kolejnej grupy odbiorców i pozyskać nowych klientów, nie ponosząc w tym celu ogromnych kosztów (jak to ma miejsce w wielu innych metodach promocji). To jednocześnie idealne rozwiązanie, żeby sprawić prezent stałym klientom, współpracownikom i partnerom biznesowym, a przy okazji przypomnieć o swojej firmie.
Opakowanie z nadrukami budują silne relacje z klientami, przekazują wartości oraz ideę, z jakimi klienci mogą się utożsamiać i o jakich zawsze będą pamiętać. Pokazują markę z dobrej strony. Największe firmy utożsamiane są z pewnymi hasłami, które od lat powtarzają, zestawiając je ze swoimi produktami. Róbmy tak samo, a jednym ze sposobów, aby o nich przypominać, jest ich wytłuszczenie na materiałach promocyjnych, także pod postacią opakowań z nadrukami.