Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś
E-commerce Integracje dla sklepu internetowego 

Integracje dla sklepu internetowego 

Data publikacji 27 lipca 2022

Prowadzenie sklepu internetowego dla wielu przedsiębiorców obecnie jest nie lada wyzwaniem. Dzieje się tak, ponieważ to właśnie w Polsce system e-commerce zyskał największą popularność w Europie. Dynamiczny rozwój tej branży bez wątpienia wpływa na rosnącą liczbę zamówień. 

Coraz większy popyt jest idealnym momentem na duży zarobek, ale stawia również wiele wyzwań, gdy zaczynają zawodzić stare, sprawdzone metody sprzedaży. Warto wówczas sięgnąć po nowe innowacyjne rozwiązania. Dlaczego warto? Odpowiedź poniżej!

Ręczna, a zautomatyzowana obsługa sprzedaży

Ręczne, powolne skalowania sprzedaży

Podczas sprzedaży produktów przez wiele platform takich jak np. Amazon czy Allegro może dojść do sytuacji, w której przedsiębiorca wysyła swoim klientom kilkaset paczek dziennie. Wtedy pracownicy obsługujący zamówienia wielokrotnie powtarzają te same procesy.

Ma to bardzo negatywny wpływ na działanie biznesu, ponieważ nie jest możliwe zwiększenie sprzedaży bez poszerzania zespołu o kolejne osoby wykonujące te same czynności. Efektem jest brak rozwoju oraz ryzyko popełnienia błędów przy ręcznej obsłudze procesów.

integracja

Integracje dla sklepu internetowego – pomoc w rozwoju sprzedaży 

Powyżej wyjaśnione zostało, dlaczego ręczne skalowanie sprzedaży może stanowić utrudnienie. Teraz poznamy alternatywę, czyli największy integrator systemów e-commerce do ERP w Polsce – Sellintegro. 

Jego głównym zadaniem jest stworzenie integracji systemów księgowo-magazynowych, czego efektem jest zautomatyzowanie pracy sklepów nie tylko internetowych, ale również stacjonarnych. 

Główną zaletą tego działania jest fakt, że pracownicy nie będą zmuszeni powtarzać wielokrotnie tych samych czynności, dzięki czemu zyskają czas na inne działania. Dodatkowo zostanie zwiększona liczba obsługiwanych zamówień, a ryzyko powstania błędów podczas ich realizacji będzie niewielkie. 

Główne różnice pomiędzy ręczną, a zautomatyzowaną obsługą sprzedaży

Przedsiębiorca korzystający z zautomatyzowanych procesów sprzedaży przede wszystkim oszczędza swój czas. Dodatkowo zwiększa liczbę obsługiwanych zamówień. Pozwala również na zminimalizowanie błędów, które mogą powstać podczas ręcznej realizacji procesów. Podczas wzmożonej sprzedaży, nie ma konieczności zatrudniania nowych osób. 

Co wyróżnia Sellintegro na tle konkurencji?

Wybór odpowiedniego integratora jest bardzo ważny, dlatego też warto postawić na jakoś. Sellintegro ma wiele zalet. Jest systemem dostępnym online, który można uruchomić w dowolnym czasie i miejscu. 

Ponadto dodawanie nowych integracji, konfiguracja i kontrolowanie ich stanu, a także monitorowanie sprzedaży oraz pełna kontrola nad procesami w firmie to kolejne jego atuty. Dostępna synchronizacja na żywo pokazuje dane, które są aktualizowane średnio co 3 sekundy. 

Zaawansowany moduł kontroli integracji daje gwarancję stabilności usługi i natychmiastową reakcję na globalne problemy. Kolejny plus to pełna analityka, częste wprowadzanie ulepszeń w integracji oraz najważniejsze – gwarancja bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

Jaki jest koszt wprowadzenia integracji dla sklepu internetowego?

Koszt wprowadzenia integracji zależy przede wszystkim od wyboru odpowiedniego pakietu, który będzie odpowiedni dla konkretnego biznesu. 

Wpływ na kwotę, jaką trzeba będzie zapłacić za tego typu usługę ma między innymi ilość integracji, obsługiwane systemy OMS oraz platformy eCommerceMarketplace, dostęp do wparcia klienta poprzez czat i e-mail, limity integracji, a także programy z jakimi będzie kompatybilna. 

Sellintegro pozwala na przetestowanie swoich usług poprzez 14 dniowy okres próbny, co z pewnością pozwoli na sprawdzenie wielu funkcji. 

Więcej znajdziesz na stronie: https://sellintegro.pl

Redakcja ebiznes.org.pl

Redakcja ebiznes.org.pl to grupa specjalistów z biznesu, ecommerce, finansów oraz marketingu i rynku pracy. W naszych artykułach znajdziesz przydatną wiedze z tych dziedzin.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?

magazyn energii