Strona główna
Biznes
Tutaj jesteś
Biznes

Jak skutecznie wypromować mały biznes w internecie?

Data publikacji 1 grudnia 2020

Prowadzisz firmę, która jest dopiero w początkowej fazie rozwoju? Przenieś ją do internetu, by stała się bardziej widoczna i dawała Ci większe zyski. Zacznij działać z nami!

Dlaczego do reklamy wybierać internet?

Obecnie nie ma innego sposobu na rozszerzenie działalności tak skutecznie, jak za pomocą internetu. Instrumenty takie jak prasa czy telewizja mają swoje ograniczenia. Za siecią przemawia natomiast ogromna dostępność nie tylko stacjonarnie, ale również mobilnie. Pozycjonowanie lokalne witryn daje możliwość wybicia się przed innych i pozwala nie zginąć w tłumie konkurencji.

Dodatkowo wiele możliwości poprawy widoczności firmy w ten sposób jest bezpłatnych lub obarczonych relatywnie niskimi kosztami. W fazie końcowej wpływa to na cenę produktu, a co za tym idzie, jego sprzedawalność. Fabrykamarketingu.pl rozumie zjawiska zachodzące w sieci i realizuje rozwiązania mające na celu zwiększenie wiarygodności przedsiębiorstwa, produktu lub usługi.

Jakie są sposoby na promocję małej firmy?

Przyjemna witryna

Fundamentalne znaczenie ma prosta i czytelna strona internetowa. Dzięki niej zwiększa się liczba klientów, a zmniejsza tych, którzy jedynie wyświetlają ofertę firmy. Dzieje się tak z powodu potrzeby oszczędzania czasu. Ludzie kupują lub szukają czegoś w sieci, bo nie chcą marnować cennych chwil. Zbudowanie witryny opartej na przejrzystym i przyjaznym w nawigacji menu sprawi, że użytkownikowi łatwiej będzie przejść do interesującej go podstrony. Elementami świadczącymi o profesjonalizmie jest livechat, formularz kontaktowy i pasek wyszukiwania.

Wykorzystanie potencjału SEO

Do stworzenia takiej platformy przydatne jest pozycjonowanie lokalne. Umożliwia uwypuklenie poszukiwanych treści, zwiększenie widoczności w przeglądarce i kreowanie odpowiedniego wizerunku. Potencjalni klienci rozumieją, że mają do czynienia z witryną oferująca profesjonalne usługi lub produkty i chętniej ją odwiedzają. Napędza to liniowo ruch na stronie i zwiększa zyski przedsiębiorcy.

Optymalizacja pod kątem smartfonów

Stronę należy również dostosować do urządzeń przenośnych. Coraz więcej użytkowników ma dostęp do internetu mobilnego i wydajnych smartfonów i tabletów. Fabrykamarketingu.pl wie, że jeśli dana witryna nie jest dostosowana do takiego sprzętu, ruch na niej będzie zdecydowanie mniejszy. Wzrasta bowiem liczba osób dokonujących zakupy przez swoje sprzęty mobilne. Dzisiaj każdy liczący się przedsiębiorca rozumie znaczenie zoptymalizowanej pod ich kątem witryny.

Korzystanie z remarketingu

To świetny sposób na zdobycie kolejnych klientów. Polega na udostępnianiu treści zachęcającej do wykonania akcji osobom, które w ostatniej chwili porzuciły koszyk zakupowy. Oczywiście w tej strategii należy pamiętać o częstotliwości i poziomie ingerencji, ponieważ są to raczej metody bezpośrednie i mogą być odbierane przez użytkowników jako nachalne. Nie da się jednak ukryć, że świetnie sprawdzają się w docieraniu do osób, które wykazują zainteresowanie produktem lub usługą.

Oczywiście sposobów na promocję firmy jest więcej i fabrykamarketingu.pl doskonale o tym wie. Zapraszamy więc do podjęcia działań marketingowych z naszymi specjalistami.

Redakcja ebiznes.org.pl

Redakcja ebiznes.org.pl to grupa specjalistów z biznesu, ecommerce, finansów oraz marketingu i rynku pracy. W naszych artykułach znajdziesz przydatną wiedze z tych dziedzin.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?