Czym zajmuje się agencja marketingowa?
Data publikacji 25 czerwca 2021Samo stworzenie dobrego produktu jeszcze nie jest gwarancją sukcesu, trzeba bowiem z tym pomysłem dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak to zrobić naprawdę skutecznie? Warto zdać się na pomoc doświadczonej formacji marketingowej.
Przygotowanie kampanii reklamowej
Kampania jest po to, by wypromować nowy produkt, pokazać go szerszej publiczności i zachęcić klientów do skorzystania z reklamowanej oferty. Formacja marketingowa 4 MAT przygotowanie takiej kampanii zaczyna od badań marketingowych, które mają ustalić docelową grupę konsumentów oraz ich oczekiwania. Posiadając już takie dane, agencja tworzy unikalną strategię dla danego produktu, tak by dotrzeć do najszerszego grona odbiorców i spełnić cele sprzedażowe swojego zleceniodawcy.
Formacja marketingowa dysponuje różnymi nowoczesnymi narzędziami, z pomocą których można sprawnie przeprowadzić akcję promocyjną. W zależności od tego, co jest przedmiotem kampanii, agencja dobiera odpowiedni kanał komunikacji z klientami, przygotowuje eventy, dba o produkcję materiałów reklamowych, zatrudnia pracowników i zajmuje się ich przeszkoleniem.
Profesjonalna realizacja akcji reklamowej
Agencja nie tylko planuje kampanię, ale również odpowiada za jej sprawną realizację. To do niej należy wykonanie projektów graficznych, przygotowanie dużego eventu czy degustacji w centrum handlowym, dostarczanie materiałów reklamowych, współpraca z animatorami, merchandising. Agencja 4 MAT zapewnia kompleksową obsługę przy każdej kampanii reklamowej, a dokładny przebieg wszystkich działań marketingowych jest na bieżąco raportowany zleceniodawcy, co pozwala od razu ocenić efektywność podejmowanych działań.
Formacja zajmuje się także aktywną działalnością w internecie, prowadząc kampanie w mediach społecznościowych, umieszczając treści reklamowe na blogach czy popularnych kanałach video, obsługując aplikacje na urządzenia mobilne.
Ocena skuteczności kampanii
Sprawnie przeprowadzona akcja promocyjna zachęca klientów do kupna, jednak skuteczność całego przedsięwzięcia zależy również od tego, czy przez cały czas realizowane są założenia kampanii. Formacja prowadzi w tym celu badania tajemniczego klienta, przeprowadza audyty partnerów biznesowych, sprawdza reakcję klientów w trakcie akcji promocyjnych oraz za pośrednictwem mailingu.