Foliopaki z nadrukiem – znakomity sposób na reklamę

Przesyłki kurierskie są dziś niezwykle popularne. Każdego dnia jeden kurier może dostarczyć nawet 150 paczek. Tak duża popularność przesyłek generuje zapotrzebowanie na foliopaki. Jak się okazuje – stanowią one doskonały sposób na reklamę.

Czym są foliopaki?

Foliopaki są obecnie jednym z najpopularniejszych opakowań, które wykorzystuje się głównie do zabezpieczania przesyłek kurierskich. Stosuje się je w przypadku paczek o niewielkich wymiarach i niewielkiej wadze. Foliopaki to nic innego jak koperty foliowe, które można zakupić w różnych formatach. Zwykle są wykonane z grubej folii LDPE i są nietransparentne, co chroni paczkę przed niepożądanym wzrokiem osób trzecich. Folia zabezpiecza również przesyłkę przed otwarciem przez niepowołaną do tego osobę, gdyż nie sposób ją zdjąć i założyć z powrotem i jej w ten sposób nie naruszyć. Ponadto foliopak można zakupić w różnych kolorach, na przykład czarnym, zielonym, białym, niebieskim i nie tylko. Taka folia charakteryzuje się dużą wytrzymałością – znakomicie zabezpiecza transportowaną przesyłkę przed różnymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak kurz czy wilgoć. Ponadto foliopaki są bardzo lekkie, łatwe w użytku i przechowywaniu i nie wpływają na wagę przesyłki.

Foliopaki – zastosowanie

Foliopaki są stosowane wszędzie tam, gdzie wysyła się niewielkie i niezbyt ciężkie przesyłki, czyli w różnych sklepach, firmach kurierskich, centrach logistycznych, magazynach itd. Znakomicie sprawdzają się do transportu przedmiotów, które nie potrzebują szczególnych zabezpieczeń przed upadkiem czy stłuczeniem. Z tego powodu foliowe koperty kurierskie stosuje się do pakowania ubrań, koców, książek, galanterii, niektórych artykułów spożywczych i leków, a także różnych lekkich i trwałych przedmiotów. Foliopak może posłużyć również do ochrony przed zabrudzeniem niewielkich i lekkich pudełek.

Foliopak z nadrukiem jak nośnik reklamy

Koperty foliowe są nieprzezroczyste i można je zakupić w różnym kolorze. Dzięki temu można zabezpieczyć przesyłkę przed niepożądanym wzrokiem i tym samym zapewnić prywatność nadawcy oraz odbiorcy. Na takim materiale można nadrukować logo, grafikę czy motto przedsiębiorstwa. Coraz więcej firm decyduje się na taki zakup. Foliopaki z nadrukiem z logo firmy, hasłem reklamowym czy adresem przedsiębiorstwa może stać się reklamą danego biznesu. Nazwa firmy na foliopaku nie tylko informuje odbiorcę przesyłki skąd pochodzi jego zamówienie, ale może również zostać dostrzeżona przez osoby trzecie – tym samym zwiększy się znajomość danej marki. Taki nadruk może zobaczyć wiele osób, od tych, przez ręce których przechodzi paczka, do osób postronnych, które zobaczą jak odbiorca niesie przesyłkę na parkingu, osiedlu czy w klatce schodowej. Co ważne, foliopaki z nadrukiem można nabyć w niskich cenach, wystarczy wybierać takie miejsca jak hurtownia opakowań online Ekspert Południe. Tylko w takich miejscach mamy pewność, że zamawiamy produkty najwyższej jakości o pożądanych właściwościach.

Redakcja ebiznes.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.