Wygodna obsługa zleceń – jaki program wybrać?
Data publikacji 7 marca 2022Papierowy kalendarz do zarządzania pracą to już przeszłość, dzisiaj coraz więcej firm jest zarządzanych przez specjalne oprogramowanie. Aplikacja bardzo usprawnia przyjmowanie i realizowanie zleceń, programów jest już jednak tyle, że ciężko wybrać ten właściwy. Czym się kierować przy zakupie aplikacji do swojej firmy?
Czym wyróżnia się dobre oprogramowanie do obsługi zleceń?
Główne zadanie takiej aplikacji to oczywiście usprawnienie pracy. Program zarządza serwisem firmy, ułatwia tworzenie harmonogramów zleceń oraz poprawia kontrolę nad ich przebiegiem. W aplikacji znajduje się cała historia kontaktów z wszystkimi klientami oraz dostawcami, można też wygodnie komunikować się z zatrudnionymi w firmie osobami. Oprogramowanie powinno być przy tym proste w obsłudze, z przejrzystym menu i praktycznymi funkcjami, które usprawnią pracę na wybranych obszarach.
Program dla konkretnej branży
Kompleksowe oprogramowanie do obsługi zleceń pomaga zoptymalizować budżet oraz zwiększyć produktywność firmy. Z aplikacją FaciliTime™ jest to jeszcze łatwiejsze, ponieważ jej funkcje są dostosowane do potrzeb danej branży. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności wybiera się określoną wersję programu, zyskując dzięki temu przydane narzędzia do obsługi zleceń na przykład z sektora publicznego albo serwisu elektrycznego.
W aplikacji są przechowywane wszystkie istotne informacje o klientach, pracownikach i firmowych zasobach, co pozwala przydzielić do danego zadania najbardziej wykwalifikowane osoby. Aplikacja ułatwia także zarządzanie czasem – można w niej śledzić trasy pojazdów oraz postępy w realizacji zlecenia, co pozwala lepiej reagować na bieżącą sytuację. Informacje znajdujące się w systemie są na bieżąco aktualizowane.
Aplikacja mobilna
Dzięki aplikacji można nadzorować pracę firmy z dowolnego miejsca. Aplikację instaluje się także na urządzeniach mobilnych pozostałych pracowników, co umożliwia stały kontakt niezależnie od ich aktualnej lokalizacji. Z mobilnym oprogramowaniem prostsza jest także sama obsługa zlecenia, ponieważ można uniknąć papierkowych formalności – aplikacja przesyła paragony oraz inne dokumenty, daje funkcję elektronicznego podpisu i rejestruje czas pracy danego kierowcy albo pracownika terenowego.